Service Level Agreements
SLA for Backup
I dokumentet nedenfor kan du læse om VUC Hostings backup-procedurer. Hvor tit tages der backup, hvor længe beholdes de osv. Du kan også læse om hvor tit vi tester recovery og i hvilke muligheder du har mulighed for at rulle din skoles database tilbage til seneste backup.
Klik her:
SLA for backup
SLA for Ændringsstyring
I dokumentet nedenfor kan du læse om VUC Hostings change management eller på dansk - ændringsstyring. Grundlæggende er det her, du finder ud af hvordan og hvornår vi implementerer ændringer som opdateringer fra DXC Technology, eller sikkerhedspatches på det omkringliggende IT-miljø.
Klik her:
SLA for Ændringsstyring
SLA for oppetid
I dokumentet nedenfor kan du læse om VUC Hostings garanterede oppetid på systemerne. Du kan også læse mere om varsling af nedetid, konsekvenser ved for meget nedetid osv.
Klik her:
SLA for oppetid
SLA for Support
I dokumentet nedenfor kan du læse om VUC Hostings serviceniveau for vores support-håndtering. Læs bl.a. om åbningstider, registring af sagen, eskalering til second level m.m. Du kan også gøre dig bekendt med hvornår sagsbehandling kan begynde, og hvem der får besked, når sagen afsluttes.
Klik her:
SLA for Support